Over de Online Professional Publishers Association


Onze missie: onze kennis delen en kwalitatieve contentsites promoten

In een omgeving waarin verandering de enige constante is, hebben de Belgische online uitgevers ervoor gekozen zich te verenigen en hun kennis van de evolutie van journalistieke digitale content te delen. De missie van de Online Professional Publishers Association bestaat erin de samenwerking tussen haar leden te stimuleren en exclusieve & nuttige studies aan de markt van de media aan te reiken: uitgevers, adverteerders, bureaus, openbare overheden...

De vereniging stelt zich tot doel om de kwaliteiten en voordelen van professionele content sites in de kijker te plaatsen en hun belang te demonstreren, zowel voor de burger als voor de markt van de media. Wist u dat 1.120 journalisten bijdragen tot de redactie van de 132.000 artikels en de 270 uren video die elke maand op de sites van de vereniging gepubliceerd worden?


De leden van de Online Professional Publishers Association : topuitgevers en mediamerken

De effectieve leden van de Online Professional Publishers Association zijn vooraanstaande spelers in de uitgevers- en publicatiewereld, afkomstig zowel uit de print- als uit de audiovisuele media.  de Persgroep Publishing, Editions Ciné Revue, IPM, Les Editions l'Avenir, Groupe Rossel, Mediahuis, Roularta Media Group, Sanoma Media Group zijn de stichtende leden van de vereniging. MM, als aangesloten lid, steunt de initiatieven van de Online Professional Publishers Association.



Wenst u met ons contact op te nemen?

Uw contactpersoon : Siska Truyman, tel. 02/558 97 50